Visszaküldés és csere

Mi a teendő, amennyiben másik termékre vagy másik méretre szeretném cserélni a webshopos rendelésemet?

A megrendelt terméket szeretnéd másikra cserélni? Ezt a vásárlást követő 15napon belül INGYEN megteheted! Fontos, hogy a terméket csak hibátlan csomagolással együtt, eredeti állapotban tudjuk cserélni, tehát ha nem volt használva. Ha regisztráltál vásárláskor, akkor jelentkezz be, a rendeléseid oldalon válaszd ki a visszaküldeni kívánt terméket, majd töltsd ki a termékcsere űrlapot. Amennyiben nincs regisztrációd, akkor kattints a szöveges rész alatti termékcsere gombra és töltsd ki az űrlapot. A csere időpontjáról a GLS futárszolgálat fog értesíteni. Ha nem felel meg a cserére felajánlott időpont, akkor a GLS által küldött e-mailben található utasítások alapján könnyen választhatsz egy másik, számodra megfelelő időpontot. Csomagold be a visszaküldendő terméket, a könnyebb azonosíthatóság érdekében egy papírra írd rá a rendelésszámot és tedd a csomagba, majd a futár érkezésekor vedd át a cserecsomagot, illetve ragaszd fel a visszaküldendő csomagra a matricát és add át a futárnak. Ha a visszaküldött termék drágább volt, mint a cseretermék, akkor a különbözetet visszautaljuk a megadott bankszámlaszámodra, ellenkező esetben a különbözetet a futárnál tudod fizetni készpénzben, vagy bankkártyával.

Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.

Kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben az info@vansshop.hu címen, vagy a +36 70 421 6597 telefonszámon.

Mi a teendő, ha mégsem tartok igényt az általam rendelt termékre/termékekre, és szeretnék elállni a vásárlástól?

A vásárlást követő 15 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Fontos, hogy a terméket csak hibátlan csomagolással együtt, eredeti állapotban tudjuk visszavenni, tehát ha nem volt használva. Ebben az esetben a termék visszaküldésének díját is mi álljuk. Amennyiben regisztráltál a rendelés leadásakor, akkor lépj be és a rendeléseid oldalon válaszd ki a visszaküldendő terméket, majd töltsd ki a visszaküldés űrlapot. Ha nincs regisztrációd, akkor kattints a szöveges rész alatti visszaküldés gombra és töltsd ki az űrlapot. A futár várható érkezéséről a GLS futárszolgálat fog értesíteni.  Ha nem felel meg a cserére felajánlott időpont, akkor a GLS által küldött e-mailben található utasítások alapján könnyen választhatsz egy másik, számodra megfelelő időpontot. Csomagold be a visszaküldendő terméket, a könnyebb azonosíthatóság érdekében egy papírra írd rá a rendelésszámot és tedd a csomagba, majd add át a futárnak.

A csomag visszaérkezése után, ha a termék és csomagolása sérülésmentes, akkor 10 munkanapon belül visszautaljuk rendelésed összegét.
Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.

Kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben az info@vansshop.hu címen, vagy a +36 70 421 6597 telefonszámon.

Hogyan csomagoljam be a visszaküldendő terméket?

Kérjük, hogy minden terméket használatlan, eredeti állapotában és csomagolásban juttass vissza hozzánk. A cipősdobozokra semmiképp ne ragassz se ragasztószalagot, se a futárszolgálat matricáját, mert így nem tudjuk őket újból értékesíteni.

A visszaküldendő terméket/termékeket helyezd az eredeti csomagolótasakba és ragaszd le a második ragasztócsíkkal. Amennyiben nincs meg az eredeti csomagoló bármi megteszi, a lényeg, hogy a doboz legyen becsomagolva, és közvetlen rá semmi ne legyen ragasztva.

Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.