Visszaküldés és csere


MI A TEENDŐ, AMENNYIBEN MÁSIK TERMÉKRE VAGY MÁSIK MÉRETRE SZERETNÉM CSERÉLNI A WEBSHOPOS RENDELÉSEMET?

A megrendelt terméket szeretnéd másikra cserélni? Ezt a vásárlást követő 15 napon belül INGYEN megteheted! Fontos, hogy a terméket csak hibátlan csomagolással együtt, eredeti állapotban tudjuk cserélni, tehát ha nem volt használva.

Első lépésként kérjük, hogy a webshop kínálatából válaszd ki, melyik termékre szeretnéd cserélni az eredetit, majd kattints a szöveges rész alatti termékcsere gombra és töltsd ki az űrlapot.

Az űrlap kitöltésekor megadott címre mi rendeljük meg a GLS futárt, aki ott fogja keresni Önt a csomag átvétele miatt. A GLS ezt követően e-mailben értesíti a futár érkezéséről, és ha az időpont nem megfelelő, az értesítőben található útmutató alapján könnyedén módosíthatja azt egy Önnek megfelelő időpontra.

Csomagold be a visszaküldendő terméket, a könnyebb azonosíthatóság érdekében egy papírra írd rá a rendelésszámot és tedd a csomagba, majd a futár érkezésekor vedd át a cserecsomagot, illetve ragaszd fel a visszaküldendő csomagra a matricát és add át a futárnak. Ha a visszaküldött termék drágább volt, mint a cseretermék, akkor a különbözetet visszautaljuk a megadott bankszámlaszámodra, ellenkező esetben a különbözetet a futárnál tudod fizetni készpénzben vagy bankkártyával.

Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.
Kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben az info@vansshop.hu címen, vagy a +36 30 787 5223 telefonszámon.

MI A TEENDŐ, HA MÉGSEM TARTOK IGÉNYT AZ ÁLTALAM RENDELT TERMÉKRE/TERMÉKEKRE, ÉS SZERETNÉK ELÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?

A vásárlást követő 15 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Fontos, hogy a terméket csak hibátlan csomagolással együtt, eredeti állapotban tudjuk visszavenni, tehát ha nem volt használva. Ebben az esetben a termék visszaküldésének díját is mi álljuk, tehát csak az egyszeri kiszállítás díját fizeted. Válaszd az oldal alján a visszaküldés lehetőséget. A futár várható érkezéséről a GLS futárszolgálat fog értesíteni. Csomagold be a visszaküldendő terméket, a könnyebb azonosíthatóság érdekében egy papírra írd rá a rendelésszámot és tedd a csomagba, majd add át a futárnak.

A csomag visszaérkezése után, ha a termék és csomagolása sérülésmentes, akkor 8 napon belül visszautaljuk rendelésed összegét.
Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.

Kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben az info@vansshop.hu címen, vagy a +36 30 787 5223 telefonszámon.

HOGYAN CSOMAGOLJAM BE A VISSZAKÜLDENDŐ TERMÉKET?

Kérjük, hogy minden terméket használatlan, eredeti állapotában és csomagolásban juttass vissza hozzánk. A cipősdobozokra semmiképp ne ragassz se ragasztószalagot, se a futárszolgálat matricáját, mert így nem tudjuk őket újból értékesíteni.

A visszaküldendő terméket/termékeket helyezd az eredeti csomagolótasakba és ragaszd le a második ragasztócsíkkal. Amennyiben nincs meg az eredeti csomagoló bármi megteszi, a lényeg, hogy a doboz legyen becsomagolva, és közvetlen rá semmi ne legyen ragasztva.

Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.

HIBÁS TERMÉK ESETÉN MI A TEENDŐ?

Cipőkre, ruhákra, táskákra és kiegészítőkre kellékszavatosság vonatkozik, amelyet a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 6:159–6:167. §) szabályoz. Ezekre a termékekre nem vonatkozik garancia vagy jótállás, mert az csak tartós fogyasztási cikkekre kötelező (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet).

A kellékszavatosság időtartama 2 év, és két részre oszlik. Az első 6 hónapban úgy kell tekinteni, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, ilyenkor a vizsgálat a kereskedő feladata. A 6 hónapon túli időszakban a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba gyártási eredetű volt (Ptk. 6:163. §).

A szavatosság olyan hibákra vonatkozik, amelyek valóban gyártási eredetűek, rendeltetésszerű használat mellett jelentkeznek, és megfelelő tisztítás és tárolás mellett sem szabadna előfordulniuk. Ilyenek lehetnek például egyes varrási, ragasztási vagy anyaghibák. A szavatosság viszont nem terjed ki olyan hibákra, amelyek nem rendeltetésszerű használatból, helytelen tisztításból (áztatás, mosógép, erős vegyszerek), túlzott nedvességből vagy hőhatásból, illetve mechanikai sérülésből erednek. Ugyanígy kizárt a természetes kopás, az elhanyagolt ápolás, valamint minden olyan sérülés, amely külső behatás vagy házi javítás miatt alakult ki (Ptk. 6:162. §).

Ha hibát észlsz a terméken, és szeretnéd bevizsgálásra beküldeni, kérjük, töltsd ki a webshopunk alján található „Visszaküldés ” űrlapot. A beérkezés után a terméket bevizsgáljuk, és az eredményről e-mailben tájékoztatunk.