A Vans mindig is a vulkanizált deszkás cipők királya volt – letisztult stílus, brutál tapadás, tökéletes boardfeel, és az a fajta strapabírás, amire generációk építették rá az életüket.
Most pedig elérkezett az idő, hogy egy új név is csatlakozzon a legendák sorához: Curren Caples bemutatja első saját signature cipőjét, a CURREN-t.

Egy örök deszkás Kaliforniából

Curren Caples neve ismerősen cseng mindenki számára, aki akár csak félszemmel követi a nemzetközi deszkás világot.
Kaliforniából indult, gyerekkora óta deszkázik, a Fucking Awesome csapat tagja, és most újabb szintre lépett: megalkotta azt a cipőt, amit tényleg ő maga is hordani akar.

A CURREN nem beszél mellé

Ez a cipő nem akar többnek látszani, mint ami: kemény, funkcionális, letisztult – pont, mint Curren stílusa.
És közben mégis ott van benne minden, amit a Vans-től elvársz:

  • SICKSTICK™ gumitalp egyedi mintázattal – maximális tapadás és boardfeel
  • DURACAP™ erősítések – a kritikus pontokon, ahol a cipő igazán kapja az ívet
  • POPCUSH™ talpbetét – a kényelmet és ütéscsillapítást sem hanyagolták el
  • Letisztult Vans Sidestripe, újragondolt formában

Ez nem egy divatcipő. Ez egy deszkás cipő, amire számíthatsz.
És nem utolsósorban: ez Curren cipője.


Egy kampány, ami odaszól

A CURREN bemutatkozó kampánya pont olyan, mint maga a cipő: kifordítja a szokásos paneleket, és egy parodisztikus parfümreklám-hangulattal mutatja be a deszkás kultúra új arcát.
A képeket Gray Sorrenti készítette, a kampányfilmet Grant Yansura rendezte, és feltűnik benne néhány igazi Vans-legenda is: Ray Barbee, Anthony Van Engelen, Geoff Rowley, Omar Hassan – sőt, maga Steve Van Doren is.

Mikor és hol?

A CURREN két színállásban (piros és szürke/sárga) május 15-től elérhető:

  • Vans üzletekben
  • a vansshop.hu oldalon
  • és a világ válogatott skate shopjaiban.

A CURREN VCU – teljesen fekete változatban – már május 1-jén megérkezik, csak bizonyos skate boltokban.


Ha olyan cipőt keresel, amit tényleg egy deszkás tervezett deszkásoknak, akkor ne keress tovább.
Ez nem egy marketingtermék. Ez a Curren.